AiMaN

Khamis, 13 Januari 2011

O.o°<*)>>>= FACEBOOK NAK DIHAPUSKAN........??=<<<(*>°o.O

Facebook akan tutup pada 15 March 2011,betul ke?aku rasa ini satu berita yang boleh bikin satu dunia mengamuk.Mana taknya,laman sosial Facebook tu ibarat dah sedarah dalam kehidupan,kononya facebook kini menjadi pemangkin utama bagi sesebuah institusi dan perniagaan selain untuk bersosial.

Tertarik aku dengan kenyataan dari blog seorang hamba Allah berkenaan facebook.Ayatnya berbunyi macam ni la lebih kurang “mesti ada sesuatu yang tak kena,facebook kan dah berjaya kumpul maklumat manusia.So mungkin sebab tu ia bakal di tutup”
Aku malas nak renung lama-lama sebab menda ini dah lama tersebar,cuma seperti korang,aku juga tak terlepas dari membaca bahan-bahan yang terselit.Mungkin korang tak faham,so cari dan baca dan you all akan tahu.Itu yang dipanggil Konspirasi Dunia dan facebook salah satu laman sosial yang berfungsi sebagai permainan dunia.

Gunalah Drbook?Hehehe
Korang tahu ape itu drBook?Ia adalah satu idea dari Dr Rozmey untuk menggantikan facebook.So tunggulah macam mana nanti drbook tu yer:)Aku sokong je.Ye pun tak,tidak pun tak:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan