AiMaN

Sabtu, 22 Januari 2011

★•.•´¯`•.•★TuDuNG, SHAWL, INNER & CLIP★•.•´¯`•.•★

Assalamualaikum.....

Hai mania-mania sekelian...harap you all semua sihat-sihat saje yer....kali ni aku terpikir untuk membahaskan tengtang perkembangan fashion yang agak pesat sekarang..TUDUNG, SHAWL & INNER.....macam-macam corak, fashion tudung zaman sekarang nih...tak kurang shawl....kalo yang tudung tu banyak kategori lah...TUDUNG INDON....TUDUNG CITI..TUDUNG DATO K..TUDUNG UMNO....huhuhu......yang selendang pon tak kurang gah..PASHIMA SHAWL....STRIPED CHERRY SHAWL..YUNA SHAWL....RAINBOW SHAWL.....ROSE SHAWL....kahkahkah..kadang-kadang nak tergelak aku mendengar nama-nama tudung nih..tapi yang aku tabik ar kan...dah ramai anak muda zaman sekarang ni da pakai JILBAB......walaupon nawaitu tu menyimpang sket kan tapi tak kisah la....janji tutup aurat....aku rase rugi la pada mereka yang tak pakai JILBAB nih.....yelah tak dapat mengikuti perkembangan fashion JILBAB...!!

So aku tak kisah la kan dorang nih pakai tudung..yang aku solute tu dorang nih kretif gak la....walau bertudung still la nak pakai clip...nak bercengkak.....letak ribbon besar-besar..walau unik tapi cantik lak tu..aku pon tertarik untuk mencubanyer.....hahahahaha......korang takk cuba ke..try la pakai-pakai shawl ni....lagi pon kalau kite tengok kat youtube..macam-macam cara ade nak pakai shawl nih..tingal kita je nak selidik ke tak nak...lagipon kan harga shawl ni murah-murah..kira mampu la nak bli......

kat bawah ni aku de la sedikit-sedikit gambar-gambar shawl yang aku berkenan....jom tengok..!!









tak silap aku ni antara shawl-shawl ala gipsi la....kan sekarang ni ramai yang nak jadi wanita gipsi lah...ala-ala arab la......wawawawa.....ape pun.....selamat bergaya..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan